Arjeplog, småbarn, hundar och godis

Hejsan.

För tillfället är jag barnvakt åt lillstumpan. Anna dammsugar och jag kollar till Elvira.  nhj vbbyvucu7u9j0 v2   hbhx b  c g k < Dedär skrev Elvira, fast hon ville oxå slita bort knapparna från tangentbordet ^^
Nu har lillan somnat, hon somna då jag klädde på henne, söt.

Igår vart min datorn överbackad.. Så skärmen är paj, mer har jag inte vågat kolla upp. Hoppas insidan är bättre än utsidan. Eller som Jojje kämpat med att lära mig, mjukvaran måste var okej! Bilder och sånt får inte försvinna, igen..

La oss kring halv tre, blev väckt av Elvira på magen, hur kan man inte bli glad? Hon skrattade och var söt.

Idag vet jag inte vad som händer, men tydligen är de fin vere hemma, och här är det mulet och +16°.. (halvdåligt väder enligt mig)

Hos Maritha är det 4 hundar för tillfället. Egentligen äger hon bara en, men Idas två är här och Anna med sin. Alltså, Zacke, Santoz och Sarek, Topsy. Nog blir det mycket ibland, men oj vad jag saknar Dolly!

Elvira
Topsy
Ozzy, du borde leva å vara här..
Zacke
Sarek (som liten)
Santoz (då han var nykommen i familjen)
Dolly (borde vara här, inte död)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback