Campa in my heart

"Hello Sweeeeeeden!"

Daanananananananaanaan*trummor/gitarrsolo* "Här kommer den mest fruktade sångerskan, STIIIIIIINA!!!!"
Eller inte. Jag kan inte ens sjunga, sjunger falskt och hemskt, blir rädd varje gång jag sjunger för mig själv för då hör jag min hemska sångröst, rasprasp.
Ligger här på campingen och väntar på att nåt ska hända. Fast så ska man inte göra om man vill att nåt ska hända, för då händer de ju inget. Så jag borde nog snart gå och dra upp Melissa och Lucas ur sängarna och hota dom med att väcka dem med Frasse. (hundpussar och tassar på magen, bus om han är busig) Då flyger de nog upp!
Igår hyrde jag och Melissa en typ "cykel" Fast med dubbelsäten, med fyra hjul. Heh. Det var roligare förra året, och den levde om supermycket, de var pinsamt att fara omkring, så himla mycket uppmärksamhet man drog till sig!
Vi åt även glass åp "glasshuset". Hur god glass som helst, och man fick he på alla strössel som fanns, allaa såser man ville! HELT SJÄLV! Jag vill ha en till glass idag, dom var riktigt gooooda!
Badade även på havsbadet, men jag är less på riktigt på Pite Havsbad. Jag vill inte bada där nå mer där. Jag vill vara UTE!
arkivbild. Ungefär så fast blått är jag klädd idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback