Då basen dunkar i bröstet och man hör knappt sina egna tankar, då är de MUSIK

HEEEJ.

Idag for jag, mamma, Calle, Melissa och hennes mamma till stadsfesten. Hade egentligen inte tänkt åka några karuseller, men de blev så iaf!
Åkte två stycken, och de räckte. Vill till Gröna Lund och slösa pengar där istället ^^

Fyndade på Hm, rouge, parfym, mini mascara, bh. Allt för 154 kronor!

Längtar till Arvidsjaur/Arjeplog. Vill träffa Tyra, Peter och Gabban. Vill åka karuseller. Vill ligga i en hängmatta och dricka cola. VILL!
Men, jag äger ingen hängmatta.. *suck*

Sitter i mina cykelbyxor och sportbh, fy tusan så skönt de är! Nu när de är så varmt i mitt rum är de perfekt, skit i pyjamasen!

Frasse tjuvade Jojjes sock, och oj vad han njöt av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback