HEMÅT!!

Åh vad jag längtar hem. Faktiskt.
Sommaren har gått för fort, hinnner inte med allt jag vill göra ju!

Längtar till mina kompisar och hemma och Frasse och allt.

Vi hade tänkt fara kring typ elva tiden, och klockan är ett och vi sitter fortfarande hos moster..
Ska fara förbi Dollar, Melissa MÅSTE ha färdgodis ^^

Maritha ska noppa ögonbryna på mä (skriva som man prata), så vi far inte på ett tag iaf. HAHAHAHHA tidig hemfärd!

Men ändp vill jag inte lämna Arjeplog, då måste jag ju älämna min älkskade släkt, fast i två veckor har jag träffat dem, så de kanske räcker för hela sommaren? Nä, inte alls.

Elvira grabbar tag i Marithas händer och de går framåt, hon stapplar framåt, och dregglar så golvet blir blött. Hon är sööööt.

Hej tapibilenbild. (bältet syns inte alls-obligatorisk tapbild, check!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback