Jag har inget liv, lalala. Men snart skaffar jag ett! Mer socialt iaf..

Senaste dagarna har jag inte gjort nåt, bara sett film, varit superoscial och haft de skönt. Fast lite småtråkigt har de ju varit, men de är skönt, inte lika stressigt längre, inte lika mycket huvudvärk, TACK GODE GUD.

Ikväll åker jag och moster i hennes vita pärla till Arjeplog. Anna och Elvira är där, Maritha och Zacke, gaaah. LÄNGTAR!

Måste ut med Frasse, och ska till mormor för att hjälpa henne med tvätten. Och kanske packa allt, vet inte om allt är packat.. Men de lär jag ju märka! Hehe..

Uppdateringen kommer att suga kommande dagar. Därför att jag kommer att ha ett liv, eller mer socialt för de senaste adagarna har jag ju inte haft nå liv alls, men ändå har de varit dött här. Eh, sak samma.
Bloggar då jag får tid och lust helt enkelt! Tror de kommer bli så hela sommaren. För åh, nian..

Min teatergrupp på lägret... Fin klänning jag hade, eller INTE!!

Kommentarer
Nea säger:

åh. men titta. där är ju jag. hej-hej.

2011-07-05 | 03:51:16
Bloggadress: http://nea-r.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback