leos lekland

Hej, skriver från mobilen nu. Har dataförbud, men på nåt sätt måste jag ju uppdatera er! har varit på leos lekland hela dagen. Från ett till sex, nu är jag riktigt trött! Evelina, Johanna, Tor, Nicke, Matheus, Natacha, Kimberley, Oscar, Jonas och jag var där. Hoppas jag inte glömde nån.. Sitter på bron och vilar magen, har just ätit middag. fyfan vad det var svettigt där! Småbarnen svettades så tröjornahade svett fläckar, vi likaså, och då är de varmt! Fanns typ ingen luft där inne! Huh, skönt att vara hemma. sista timmen lekte vi tagen, och de var jobbigt! Men kul, fast inte för den som jagade, hehe. ska kanske fara och bada snart, vet inte om jag orkar, har huvudvärk.. eftersom de är sommar så blir de uppdaterande då jag har tid och lust, ba så ni vet ;) hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback