Lite av sömn, mycket av spring

Jag har mest tagit hand om Elvira idag. Det har varit kul, fast visst blir hon jobbig ibland, speciellt då hon tar i från tårna och skriker, öronen mina går av..

På loppisen förhandsköpte jag ett par kalle pocket till Calle (hehe) och Bop it (EXTREAM 2). Allt för 90 kronor! Maritha hittade en bur till Zacke, Elvira leksaker och Anna en påse av grejor och Biggan nå prydnadstallrikar tror jag. Alla fyndade vi nåt.

Har lekt med hundarna på bakgården, gått en kvällsprommis med valparna och Biggan och hackat sallad.
ska gå och sova nu, imorrn om de är fint vädeer ska vi nog ta bilen och fara å bada! Hoppas hundarna får följa med, stackarna som inte fått bada trots värmen idag.. (fast de har ju inte jag för den delen heller så..)




"Med byxorna på huvudet och solen i ryggen i Stinas famn mår jag bra. Filurerna på fyra ben leker med bollen jag vill ha, typiskt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback