Silveryran

Igår åt jag och Melissa grillat hos Ida och Erik, supergott!

Vi yrade runt hos dem, och gick till Maritha kring tolv. Hennes tangentbord fungerade inte, men nu har vi fixa de!
Kring halv två satte vi igång en film, "Because I said so". Somnade kring halv fyra och vaknade ett. Ruskigt skönt at wsova ut!

Nu sitter jag hos Maritha och snart kommer Freddan å hämtar, ska på Silveryran. Fast egentligen är de inte så jätteroligt, de är nog mer för de äldre som far ut på kvällen och festar..

Ska och åka nån karusell, men jag längtar som tusan tills vi (möjligtvis) far till Gröna Lund! Ingen karusell på Stadsfesten eller Silveryran klår Gröna Lund!
Egentligen vill jag vara hemma och vara med på lägret, jujutsulägret som är lite av de större laget. Kalixgänget och andra kommer till lilla Skehamn, och jag är inte ens där. Förbannat jävligt alltså. Fuck :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback