Boss och Cesar

Hund och katt. Katt och hund. Och Rune.

Idag har jag stökat och städat och rännt och sjåat. Dammsugat, tjatat, hängt tvätt, cyklat till ica, packat, städat, sprungit upp och ned ∞

Puh, blir trött av att bara tänka på vad som gjorts idag.. Missade dessutom Joypeak, PERFEKTAS PERFEKTA!

Vi var 12 stycken som åt middag, 10 stycken som fortfarande befinner sig i huset. Jag är leeeeeeess på alla människor, det är så mycket folk och ljud och musik och allt överallt hela tiden. Ååååååh.
Det blir ju ännu bättre att fara på teaterläger i fem dagar..

Jag och Melissa for till Jojjes syrra, han var hundvakt. Boss är en stor hund som är supersöt, påminner mig om min kusins hund Sarek, fast några storlekar större! Och svartare.
Två katter fanns oxå, Rune och .. Ja, den har inget namn (djurskyddets katt) så Melissa som vart kär i the kitten och döpte den till Cesar.
OBS BITANDE HAN.

Ska packa klart, mycke kläder har hängt på sträcket å torkat.

blundade och klickade - random bild. Fridas fina frisyr på skolavslutningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback