Idag var de konfrimation.
Vi sjöng, hade luffaschack i kyrkan och blixtrarna löste av varandra.

Imorrn är vi konfade på riktigt, typ. Högmässa och sedan är allt över. Känner att jag är rätt så less på att gå i kåpa som är alldeles fel plagg att ha på sig en dag som har 30º+. Fy vad varmt de var!

Har ätit smörgåstårta, fått presenter och doppat fötterna i vattnet.
Fick jättefina presenter, vart rätt så överraskad att jag fick så mycket, trodde bara att jag skulle få ett halsband, och annars inte så mycket mer. Jag är lyckligt lottad som har så många omkring som bryr sig om mig.

Har inte så bra bilder på dagen, ska försöka fixa det till senare.

Detta kors fick jag av mamma och pappa. ♥ Design av Efva Attling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback