Kom HIT Stina! Nej kom HIT. Nej HIT. NEJ HIT! .. Vart ska jag?

Hejsan.

Jag har inte orkat skriva idag. Egentligen orkar jag inte nu heller, känner mig mest pliktskyldig att skriva nån rad innan jag somnar och vaknar upp till ännu en hektiskt dag som gör att minsta lilla grej jag gör blir jobbig.

Hade jättekul i Emmas stuga. Kände ett lugn som jag inte känt på riktigt länge (jag snackar om över en månad) där ett tag, och det kändes som en sten lyftes från mitt hjärta, för senaste tiden har varit sjukt jobbig. Trots att jag har haft roligt och sånt, så har jag aldrig hunnit slappna av, söka efter lugn och bara vara.

Har ont i kroppen, är förkyld, är så trött som jag aldrig någonsin varit förut, orkar inget men gör de iaf och gör tvärtemot vad kroppen säger åt mig att göra. Ta det lugnt, sitt still, stressa inte, res inte, var lugn.

Borde inte sommarlov vara att vila upp sig inför skolan, så jag är utvilad inför nian? Så är det inte för mig nu, men jag önskar att det vore så. Trots att jag vill göra alla saker som gör mig stressad och allt, för annars missar jag ju saker!

Åh, jag orkar inte. Jag menar det, JAG ORKAR INTE. Fast jag vill. Blä.

Tjejerna på lägret dansade till en låt, det såg snyggt ut och jag har det på film, men jag vet inte om jag får lägga ut de på youtube så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback