Konfaläger, tromber, strömavbrott, andakter, bus, bad, sola, mest svordomar = torka borden, "kuligt med hjälpledarna"

En av de längre rubrikerna faktiskt ^. Det är ungefär så min helg såg ut. Riktigt ruskigt skoj. Synd att det var sista lägret med de människorna, dom är grymma.
Glömde nog att nämna att jag skulle på konfaläger i helgen. Därför har jag inte bloggat, suttit vid datorn, sett film, sett tv eller något annat socialt på datorn fredag - måndag.
Dessutom sa dom att mobilen skulle vara undanstoppad eller inlämnad till dem medans de var andakter, kuligt med hjälpledarna, gudstjänst osv.. Så jag har vart mitt i skogen med ca 40 ungdomar, några vuxna och myggen.
Igår då jag kom hem var det hur bra väder som helst! Sol och skönt. Tog på mig korta shorts och bikkini, hade tänkt sola men då kom min söta lilla granne och ville vara med mig. Hon är.. 3år  kanske? Hursomhelst, hon tyckte det var skitkul att kasta en pinne i vår "fontän" och tvinga mig att hämta den. Hehehe, mamma sa att jag var de dubbla jobbig då jag var lika gammal som henne, stackars mina kusiner som lekte med mig då.. ;)
Efter middagen och en ofrivillig tupplur kom Emma hit. Vi for runt Skelleftehamn och kom fram till att det är dött. Ingenting händer och inga (ungdomar) människor är ute å gör nåt. Hon sammanfattade sin utanlandsvecka och åt mygg (flög in i halsen). For till Jojje efter ett tag. Gaaalet.
Kom hem.. Två?
Vaknade kvart över tolv, såg tv, duschade och nu sitter jag vid datorn. Har läst mina 120 inlägg på bloglovin, och tro mig, det tar TID.
Ska ut å sola nu, om jag inte blåser bort de vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback