macka med smööööör

Jag har ingen vettig rubrik så de vart som de vart.

Igår bakade jag och Jojje en kladdkaka, drack varm oboy med marchmallows i. Det var hur gott som helst! Fast, sött vare.

Idag ska jag, Kimberley och pappa fara och kasta discgolf. Hoppas dom har öppet, inte är för dyra och vädret blir bra. För sånt har jag inte kollat upp än. Vet inte ens vad de är för väder ute, men säkert bra. ;)

Ska få hämta min mobil idag!!!! Den har vart inne på lagning TRE GÅNGER för samma fel, så de innebär att jag får en ny! :D :D :D
Fast jag har lite problem att hitta alla grejor som tillhör den, jag var inte precis redo för den punkten.. Måste leta vidare. Snabbt, för snart vill pappa fara.

Jag har bränt mig på bröstet (the chest), det kliar och är irriterande, och de ser inte snygg ut när jag kliar där hela tiden, höhö.

Frasse och Jojje igår på stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback