När det står SALE på varan alla köpt vill jag ha den

Jag upptäckte just att jag är riktigt snål, egentligen. Prislapp först, sen okej/för dyr: standard. (=snygg men vill inte köpa)
Mamma har sagt de förut, jag är snål. Hehe, fast oftast bara då de handlar om mina egna pengar.. (a)

På morgonen var det ganska kallt, men närmare tolv/ett vart det för varmt att ha jacka.
Följde mamma till stan, lämnade in Frasse för trimmning. Han blir alltid en annan hund efter han varit där, han blir en schnauzer! ^^

Under tiden han var där hann vi gå på stan. Jag hämtade mitt fotoalbum som jag fick graverat in mitt namn och datumet konfrimationen skedde. Ångrade även köpet av Västerbottensringen, vill ha en med hjärtan på, inte med blomman. Kände inte till att de fanns två varianter, men den jag hade valt var med blomman så.. Dessutom var alla "hjärtan" slut, så jag får vänta ett tag..

Fick två linnen, ett skärp, cykelbyxor och sockar. Tack mamma! ♥
Lämnade oxå in min jacka för att fixa dragkedjan som håller på att lossna från jackan, den kommer att vara där halva sommaren, får väl frysa tills dess.

Hade tänkt köpa rosa låga fejk converse, men de fanns inte i min storlek, eller strl 36, de var superstora storlekar för jag brukar ha 37/38..

Hårig och ej utsällbar, men nu är han det! Mamma satsar på en utställning i Piteå tror jag, eller Luleå, eller nånstans, minns inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback