solbränna

HEJ.

Jag har idag solat, läsit i min bok, varit hos frissan och hon toppade mest och slingade håret ljusare. Lite ljusare än vad jag brukar ha, men det blev bra. Vart nöjd med frisyren, trots att det inte alls var någon förändring, var det nog för att jag ska bli nöjd!

For på ica å handlade för imorrn då åttorna ska fara å paddla. Ett obligatoriskt "äventyr" med skolan. Mötte Jojje där och han var social med mig.

Annars har jag bara packat, sett Charmed, fixat naglarna/målat dem, plockat upp kläder från golvet och lite annat.

Ska nog sova snart. Snart är efter att jag packat ned allt som ligger i min säng i väskan, gjort mig klar för kvällen och slagit ihjäl alla myggor i mitt rum som gästar mig då fönstret är öppet (att sova i ett varmt rum är riktigt riktigt obehagligt).

Målade naglarna rosa. var inte beredd då bilden togs, så de vart lite fail. Men jag orkar inte bry mig och ta en ny, för nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback