orkar ingenting

Jag är så trött! Fastän jag sov tio timmar inatt, jag är så himla trött! Mitt huvud dunkar och jag hostar tills jag inte får luft. Det är så himla jobbigt!

Igår for vi till farmor och farfar i husvagnen och hälsa på dem. Kände på vattnet och såååå kallt var de inte, men bada var jag inte så sugen på.

Bakade cheesecake x2 och åt grillat till middag. Idag ska vi få middagsgäster, och de kommer bli mycket folk här. Kerttula ska hit, och två familjer till. huh, kommer vara trött ikväll!

Jag ska packa klart för imorrn och sen se film. Fast jag måste till ica oxå, alltid är det nåt som nån har glömt å köpa!
Kanske jag hinner se film, det är rätt så mycket som ska göras här hemma.

ex åttorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback