På sommaren är det ute som gäller!

HejSANNN.

Jag har hunnit vara på Kallholmen med Sofia, Emmap, Linnea och Melissa. Där träffade vi Jonna, Sannab, Anton och Feliciaw. Felle ville bada, men det var endast hon som doppade sig, och var i vattnet längre än fem minuter, hehe. Jag doppade fötterna men ångrade mig sen, vart för kallt för min del!

Såg Brolle och Petra på Sibylla *stolt*

Åt en strut med blåbärs-kula, och vart supermätt. Cola och en glass, finns inget godare en varm sommardag!

Chillade utanför macken med många tjejer rätt så länge, men tillslut skulle några på träning och äta middag så jag och Sofia cyklade hemåt. Åt crepes (ja jag googlade namnet) hos mormor, de var jättegott!
När familjen hade farit hem så satt jag kvar och pratade med mormor.
Mätade mig och skrev på hennes garderobsdörr hur mycket längre jag blivit. Har skrivit där sen jag var typ 7 lr 8 år.
Ganska kul att se hur mycket alla växer (väldigt många i släkten har skrivit upp hur långa de är) genom åren!

Har städat mitt rum, plockat bort alla kläder, dammsugat och sånt. Ska se Charmed nu. Hostar, snorar och är rätt så trött så de ska bli skönt att slappna av en stund, trots att dagen varit jätterolig.

Under sommardagarna kommer jag nog inte blogga så mycket. Mest på morgonen innan jag far någonstans eller på kvällen. Man ska utnyttja soltimmarna och inte sitta hemma på sommarlovet, slöseri med tid!
Om de är dåligt väder, okej, men inte varma, soliga dagar!

Frasse älskar att bada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback