Siffrorna är inte många idag, undrar hur de kommer se ut under sommarlovet

Hej.

Idag vaknade jag halv tio. Pappa skjutsade mig till tandläkaren i stan. Dom spände om och bytte båge. Nu har jag ont i munnen, och de kliar UNDER tänderna. Det är så sjukt jobbigt, att inte kunna klia där de kliar som mest! (tuggummi underlättar det lite, men oj vad irriterande det är!)

Sedan åt jag på Subway. Satt där och filosoferade helt själv, snacka ensamt det kändes! For sedan till Sussis jobb och sen började alla ärenden. Använde mitt presentkort på Cityguld. Köpte en Västerbottens ring och bytte storlek på skellefte ringen och fixade gravering på mitt fotoalbum. Har endast lite under 200 kronor kvar. Vadå dyrt?

Sprang omkring i olika butiker och prövade en massa kläder. Sussi och jag har inte precis samma klädstil, men det gick bra, hittade nåt jag ska ha på skolavslutningen. En klänning.

Måste bara upplysa er om att jag ADLRIG haft en klänning på skolavslutning eller nån annan gång. Fast där ljög jag. Då jag var liten och mamma bestämde vad jag skulle klä mig med så hade jag, men nu "i äldre dar" (där lät jag väl rätt så gammal? ^^) så, aldrig.

Köpte dessutom två klänningar. Är supernöjd, tack för hjälpen Sussi! Hade en trevlig dag dessutom, trots att det blåste och var lite för kallt för min smak.

Jag har städat upp röran som låg på mitt golv, tack och lov. Vek och sorterade kläder, puh. försökte sätta ihop en hylla som jag har tänkt ha mina kläder i, men den var sönder för den legat så länge och skräpat i förrådet. Pappa ska fixa den, så för tillfället står fyra lådor med kläder i mitt rum, superfint..

Imorrn ska 8b till kanotudden. Vettetusan vad som händer där, men jag hoppas på fint väder. Godnatt.

Lite roligt att jag inte ens minns att kortet togs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback