Sol och värme = ingen dator

Hello.
Idag har det vart ohyggligt varmt. Nästan ingen vind (kan man säga blåst? Nu gör jag de:)/blåst, och 26+ i skuggan! (iaf mitt på dagen)
Kom just på att jag typ möjligtvis inte blogga något idag, så jag gör de nu!
Skolan var rätt så chill, orientering > lååång rast > städa skåpen > få information om ÖRJANSSKOLANS DAG (SOM BÖRJAR KLOCKAN TIO KOMKOMKOM) > leeeeeedig.
Jag, Sofia, Emmap, Linnea och Frida for å köpte slush och sen till Kallholmen. Solade, badade benen och njöt av solen. Fast rätt så varmt,(läs: ruskigt ohärligt varmt) men kul att bara chilla med de bästa. ♥
Frasse fick ett dopp, jag å mamma handlade till surströmming,  njöt i solen. Min dag har mest sett ut så. Nu på kvällen har jag varit hos Nicke (min jujutsutränare), övernattningsläger på hans gård. Det var mysigt, trots alla tusentals mygg. Rätt så skönt att kunna fara hem och inte sova över där. Fast det har ju sin mysighet att vara där med..
Imorrn är det somsagt ÖRJANSSKOLANS DAG. Där säljs fika, lunch, man kollar vad eleverna haft för sig under skolåret (temaveckor mest), vad man gjort och kanske nån dockteater visas, filmer vi gjort osv. Det brukar vara rätt så intressant, fast lite pinsamt, speciellt med filmerna..
Det börjar KLOCKAN TIO, BARA KOMKOMKOM.
Klockan två är de konfrimation. Pirrigt! Jag lovar jag kommer snubbla över "klänningen" (kåpa, typ en luciaklänning fast med krage, inte snyggt..), gå fel eller nåt pinsamt. Wä.
Det är tur att mina vänner kommer och tittar, känns som ett bra stöd.
Måste sova nu.. GODNATT.
Nejinteallsmegalånginlägg som ingen orkarläsa.
gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback