Sommar sommar sommar, datorn försvinner ju mer tid solen lyser

HEJ.

Usch, hade min kropp fått bestämma hade jag duschat mååånga gånger idag, men tyvär säger mitt huvud nåt annat.
Det var 31 grader i Bureå.
Var där och badade med pappa och Frasse. Fast jag doppade mig bara, Frasse badade mest. Umgicks med farmor och farfar, men usch vad varmt de var!

Inatt/imorse somnade jag och Kimberley sent. Kring tre. Vaknade halv tio typ. Trött.

Pappa gjorde sin specialare, pizza på grill. VARNING FÖR GOD MAT.

Måste sova, fast de kommer inte att gå, är fruktansvärt varmt i mitt rum trots att jag har vädrat i flera timmar, hemska värme.
Godnatt.
Frasse och Jojje var mest ivriga på att bada. Jojje sprang om Frasse i vattnet, jag vart jätteglad och trodde de skulle bli trötta pch mindre busiga, men icket, samma engeri som vanligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback