SOMMARLOOOOOV!!

Första dagen på sommarlovet!
Kom hem kring halv tre, och vakna kring halv tolv, fast somnade om till tolv. Ska göra mig klar och sedan ska jag och Melissa å käka lunch.

Igår var vi å "grilla" på Kalllholmen. Alla var där, men ingen grillade, de vara bara jag som hade med mig nåt att grilla typ, great!
Iaf jag fick träffa kompisar och skratta. Enda saken som var viktig faktiskt. Fast skratt var de inte hela tiden..

Jag är förkyld. Ont i huvudet (tredje dagen i rad), ont i halsen och hosta. Precis när sommarlovet är igång, perfekt tajmat och allt..
Jojje
Fanny - Melissa

Kommentarer
Marika säger:

sv; på bikbok :)

2011-06-16 | 13:21:53
Bloggadress: http://marikalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback