sovmorgonen störd.. återigen.

Hade tänkt mig en sovmorgon idag. Till tolv iaf. Stränga order till familjen slammer: Var TYSTA då jag sover. Det lyckades de med oxå. Mobilen avstägd så inget sms kan störa mig, åsså ringer hemtelefonen! :@ :@
Pappa väckte mig för att nån ville prata med mig, minns inte ens vem de var. Jag vart så arg att jag vägrade prata med den. hehehe... tönt.

Ska duscha och göra mig i ordning för ska vara med Melissa snart.

Hoppas de är sol idag, hela dagen och ingen blåst, för jag vill sola!

Allt för helgen är nästan packat, badkläderna och neccesären är de bara kvar, i guess.

Ciao!

jojje var galen i chips. Där ser ni lite av den nya hårfärgen, det var inte enkelt att få ett inte suddigt, inte snett, inte halva ansikten kort på honom. ^Möjligtvis det bästa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback