tur att pappa skojade då han sa att jag fått tid hos tandläkaren om fyrtio minuter då jag kom hem från paddelturen!

HEJSAN FINA MÄNNISKOR!

Ni är säkert mycket mer fräsch, pigg och gladare än vad jag är. För om man först smörjer på sig solkräm, sedan MyggA, sedan after sun, svettas som en gris om och om igen två dagar, så luktar man inte gott. Tur att hela klassen (förhoppningvis) var lika fräscha, för annars hade de nästan varit pinsamt.

Jag sov i 3.5h. Från 4 - 7.30. Jag är inte alls trött.. Det kändes som att de gick snabbare hem, men då hade vi ju medströms.

Har hunnit bli brun, men inte bränna mig nåt! Det var skönt att paddla, man kunde glida fram, men samtidigt träna armarna och sola. Det var ruskigt härligt, vill paddla mer sånnahär dagar i sommar!

Sofia kom hem från Turkiet, åh vad glad jag blev då jag såg hon! Det märktes verkligen att hon var borta, det gör de alltid då nån i vår "grupp" är borta.

Cyklade hem från Kanotudden, det var jätteskönt, för de var varmt i luften med skön vind, jättehärligt att få arbeta med benen dessutom, inte bara armarna.

Nu hoppas jag att varmvattnet har kommit så jag kan duscha, för jag måste sova en stund. Wääh.
Har träningsvärk i ryggen och i armarna, även axlarna.
YES! äääääälskar träningsvärk!!

Fötter, skräp, mitt tält.

Halv fyra på morgonen är det fint på vattnet, röd himmel, dimma och spegelblankt vatten.

SOMMAREN ÄR HÄR! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback