ännu en dag på skolan

Hooj.
Idag var det friluftsdag på skolan. Jag började dagen med bollspel, men det var mest badmintion och skratt skulle jag säga.
Lyckades slå i (den onda) stortån så den svullnade upp - igen. Känns som att den aldrig kommer att läka..
Efter lunch for vi (jag, sofia, frida, emmap, emmaj och matilda) å bowla. Det vart lite konstigt. Man skulle bowla i en timme, men det blev en serie sen satt vi och väntade på att de som tog vår bana. Så man fick inte bowla i en timme som sagts. Vi lyckades få en bana och spelade en serie till. Det gick inte så bra för min del..
Gick sedan hem och har chillat. Hjälpte pappa att göra sallad som vi skulle äta till middag, och suttit och läst ca 280 inlägg från bloglovin'. Inte snabbläst alltså..
Nu ska jag göra nåt tills klockan sex, för då kommer Janne och hämtar mig, HOCKEY! Äntligen säger jag, äntligen.
sådär glada ska de vara ikväll med, det ska sluta med vinst!

Kommentarer
frida. säger:

tack :D<3

2011-03-02 | 17:10:24
Bloggadress: http://fridaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback