borta bra, hemma bäst.

Tydligen hade jag haft samma rubrik en annan gång, och det är nog för att det är så.

Sov hos Ida inatt med. Slöade på morgonen, åt mackor och drack te med honung i, jag är kär i Ida's te!

Har hunnit se på tv (ovanligt för att vara jag, hos oss ser oftast Calle tv, och då hinner jag aldrig se de jag vill) ovanligt mycket hos Ida, mycket skönt.

Just nu håller jag i lilla Elvira, lycka!

Just då jag skulle sätta mig i bilen ringde Jojje till mig:

Jojje: Hej.
Stina: Hej.
Jojje: Jag måste bara få berätta en grej!!
Stina: Jaha.. Vadå?
Jojje: JAG HAR KLARAT UT ANGRY BIRDS!
Stina: Haha, jaha?
Jojje: Ja, ville bara skryta lite för dig, hejdå!
Stina: Hejdå..

Haha alltså värt.

Idag ska jag få se hockey!! *överlycklig*

Min älskade moster Birgitta nånstans nere i södra Sverige för några somrar sedan.

Kommentarer
Fellen säger:

HAHA JOJJE. Så typiskt honom.

2011-03-10 | 13:36:19
Bloggadress: http://fellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback