det är ju bra att datorn fungerar PRECIS som den ska då man just har fått tillbaka den från lagning

Hej.
När jag skulle starta datorn idag lät den, den typ tjöt. Och det ska en dator som just kommit från verkstaden INTE göra.
Sen ville den göra en systemåterställning och lite annat skit, och det tog en timme för den att starta normalt. Bra dator.. bra dator.
Jag ska göra mig klar nu, sedan hitta på nåt.
Mamma tyckte jag skulle följa med ut på en promenad med hon, Frasse och Biggan, men jag har just vaknat och känner mig inte pepp på de.
STÄDA (mammas idé) mitt rum blir det nog, eller bädda sängen(min idé).
Har haft denhär låten i huvudet ett par dagar nu, och eftersom jag bara kan refrängen så börjar den bli riktigt irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback