Det är som hemma fastän jag inte bor här

Nu är jag tillbaka!

Helgen bestod av Anna Fredrik Maritha Elvira och hundarna, skoter och pimpling, barnaskrik och glada miner, yatzy och kortspel. Helt klart en bra helg!
Det var inte jättekallt, men väldigt blåsigt, så det vart kallare än termometern visade.

Har riktigt fått mysa med Elvira i helgen, och det gillas! Man vet ju aldrig när nästa tillfälle kommer, så det är bara att ta tillfällerna i akt.

Man kände sig gode äcklig, duschade på torsdag kväll och sedan idag. Kändes ändå skönt att komma därifrån och få duscha och sånt.

Anna har klippt sig jättefint. Under tiden hon klippte sig  satt jag bredvid henne. Hann läsa ut min bok, kolla i tidningar, spela på mobilen, smsa, kolla igenom hela min mobils innehåll, ta ut pengar och stirra i taket under de tre timmarna. Vart ganska less där i slutet, men de funka. ^^

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, njuter av Marithas högtalare (jättebra ljud och mycket bas, me like!) och surfar runt.

Vet inte vad som händer ikväll, men en sak är säker, inatt kommer jag att sova gott - en skön säng och en nöjd rygg. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback