"Du är nog den som inte skrikit, du satt tyst som en mus, det har aldrig hänt förut!"

Nu är det gjort. Har tagit hål i den övre delen av örat.
Har funderat på de ett tag, och orkade inte vänta längre, så nu är det gjort!
Följde mamma och kusin Ida somsagt till stan, och då vi satt och käkade sa jag att jag ville ta hål  idag till mamma, hon ba visst! Så efter middagen gick vi raka spåret till Smycka.
Känns skönt att det är gjort, ville verkligen ha ett till hål.
Har suttit och försöka ta kort, men det är inte det enklaste ska jag tala om för er. Här sitter jag i pyjamas och försöker få till nåt sevärt.
Iaf har jag packat klart nu och ska sova. Måste lägga mig tidigt, trots att vi har sovmorgon imorrn. Behöver sova mer än åtta timmar (min standard) för att orka med helgen känner jag.
man ser den knappt, men där har ni den, lyckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback