förlust och riktiga skitdomare

Melissa sov här.
Jag, Ellen och Melissa tog bussen mot stan. De skulle ta hål i öronen. Melissa som jag, övre delen av örat och Ellen ta hål i öronen.
Vi strosade runt i stan, åt sallad från Ica och fick känna värmen av vårsolen.
Sedan for de hem och jag träffade Matilda och vi åkte till ladan.
Mötte upp Jojje där och såg på hockey.
SAIK - Linköping. Match 3/7.
Både Lärking och Sjöberg (tror de var de som dömde) dömde matchen, och de har båda nåt emot saik. T.ex dömde de bort ett mål för saik p.g.a spelare i målgården, men då LHC gjorde mål och det tydligt var spelare i målgården, ringde de inte ens till videodomaren! Orättvisa på hög nivå.
Linköping gjorde mål i förlängning, 3 - 4  slutade matchen.
Nu ska jag äta middag. Tuula, Moa och Oscar ska äta här. Jag är vrålhungrig! Som tur är ska vi käka grillat och pommes, det är verkligen gott!
jag vet inte hur uppdaterade dehär listorna är, men för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback