hockey är min vardag

Hej.
Jag har just kommit fram till att hockey är min vardag. Match är det flera gånger i veckan och jag går på alla jag har tid med. ÄLSKAR DET.

Under lunchen for jag och några till på Ica och handlade godis. Det vart 107 kronor. Han i kassan sa att det var tur att det var flera stycken som skulle ha allt. ^^
Har ätit en macka, druckit saft, suttit vid datorn och bytt tröja sen jag kom hem. Om ett tag far jag till bussen, man måste ju vara i tid!
Mamma är sjukskriven för nackproblem så hon missar det roliga, stackarn.
Alltså fatta stämningen det kommer vara. Speciellt om aik vinner, då blir det galet. Åååh, hoppas att de vinner då måste Luleå ta sommarlov och aik till final! För tillfället är det 3 - 2 i matcher till aik.
För övrigt har jag träningsvärk i ryggen och det är inte kul, speciellt inte i nackområdet, stelt och eländigt.
fick en t-shirt av mamma. :D
egopix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback