home and alone

Hej.
Gympalektionen som jag och Laura höll i gick väl sådär. Alla var väl inte sådär jätteglada över det vi valde, men skitsamma!
vi har bara haft tre lektioner idag- spanska, gympa, träslöjd. Inte sådär krävande precis.. ^^
Kom hem för lite mindre än en timme sen, och har suttit vid datorn och ätit en blodapelsin.
Ska hjälpa mamma med maten, sen träning ikväll.
Klockan 19.00 börjar Linköping - SAIK matchen. I Linköping. Jag kommer inte kunna se matchen eftersom jag har träning, skoj.
På onsdag är det oxå match, hemma! Men då har jag oxå träning, så jag måste nog hoppa över en träning, men JAG VILL INTE! fast jag måste om jag ska se matchen.. *suck*



Passar jag bättre i långt eller kort hår?


Kommentarer
du säger:

ja , det gör du

2011-03-14 | 20:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback