host, host, nyyyys.

Jag har åkt på en förkylning.
Jävla skit.

Har säkert haft feber idag och inatt, men under natten levde jag på en ibumetin (stavning?) så jag märkte inte av den. Har legat under ett täcke framför tv:n större delen av dagen, hunnit vara duktig och dammsuga Ida house.

Var på ett kontor ( är en svans efter Ida) en timme eller nåt, och då hannjag prata i mobilen, jätteovanligt. Brukar bara smsa, typ stolt över mig själv. :D

Nu ska jag och Maritha på samhället och sedan ska vi laga middag! Anna, Fredde och Elvira kommer idag, hehe, det var inte länge man fick sakna dem!

Imorrn ska jag hem, men när? Det är den stora frågan.

Hittade dehär skönheterna i mosters arkiv. Vi befann oss i Lycksele djurpark, för nåt år sedan kring jul. Från vänster övre - Evelina, Maggan, jag, och Celia längst ned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback