Jag har ett enda måste idag

..HOCKEY!
Kom hem från skolan med en enorm magvärk. Hatar det.
Gick iaf hela dagen, trodde inte jag skulle stå ut (glömska jag glömde alvedonen hemma) hela dagen.
När jag kom hem startade jag direkt serien som jag såg hela gårdagen. 7th Heaven. Såg de då jag var liten, men aldrig avsnitt efter avsnitt eftersom skolan var just då de gick så jag såg repriserna ibland, var helt kär och fast. Nu har jag fixat alla säsonger så min fritid består mycket utav den urgamla serien.
Många tycker säkert att den är töntig, tråkig eller nåt, men jag älskar den lika mycket som jag gjorde då jag var liten. (fastän jag förstår mer nu) Kanske som andra gillar Vampire Diaries eller nåt annat tråkigt.

Ikväll är det hockey, lääääägntar!
Fattar inte hur jag ska klara av sommaren, då hockey is off.

Nu ska jag ner och hjälpa mamma med middagen, och sedan göra mig redo för hockey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback