min alldeles egna meducin

Hur ska man börja i ett inlägg? Det blir så tråkigt med "Hej." dag in och dag ut.

Jag har sett två filmer idag, Gnoemo & Julia och Closer. Båda två var bra. Fast den andra filmen var lite svårt att hänga med i svängarna, de hoppade framåt några år, bakåt i tiden osv, lite krångligt.
Var ut med Frasse en sväng, det var ganska härligt, men det var trögt att komma ut. Tror jag har fått känna för mycket av det goda under lovet, har blivit så lat! Nu måste jag skärpa mig, kanske ska börja simma igen, en gång i veckan? Tror det kan behövas.
Nu håller jag på att installera The sims på mammas dator, och om jag hinner ska jag spela det en stund ikväll.
Iaf, godnatt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback