riktigt flitiga

¡Hola!
Vår grupp fick sluta tidigare för vi är helt klara med our thing.
Cyklade hem i det halkiga vädret med två böcker i handen, riskfullt men skönt! Inga blöta skor alltså. ^^
Nu är jag hemma och ska äta nån frukt eller nåt. Sedan ska vi tydligen till stan å hämta kusin Ida, kanske vi stannar där a while, who knows?
Sedan måste jag packa klart inför helgen, det hinner jag inte imorrn.. Så det är bäst att göra det nu så jag inte somnar på golvet inatt! Hehehe, oskönt..
Måste bara klaga. Har min gamla mobil, w910i. Alltså jag har nog inte tagit så väl hand om den, trots att det är nog den bästa mobilen som har skapats på denna jord. För den startar om sig - ofta, man kan lyfta på halva "skalet" på framsidan och ja.. Men den startar iaf.
Ciao!
Ja jag gillar att blanda språk.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback