så himla jobbigt med rubriker

Hej.
Det var gott hos Maria. De firade (muslimskt) nyår, och om jag minns rätt har de år 1390, och vi 2011. Rätt så olika..
Sedan for jag till träningen, och jag fick smått panik där ett tag, hittade inte nyckeln, för jag lagt den i en ficka jag aldrig lägger den i, så jag hittade den inte. SMART. Det är tur att mammor finns.

Hade som vanligt jätteroligt på träningen.
Imorrn får jag tandställning i underkäken, jag vet att jag har tjatat på och nämnt det hundratals gånger, men jag är nervös! Det blir ännu fulare med ännu mer metall i munnen, och det kommer att göra ont ett tag. Jag är nervös. Gillar inte tanken att få ännu mer uppmärksamhet kring munnen än vad jag redan har.*suck*
Ska sova nu.
Så jag kommer till skolan imorrn har jag redan varit upp i stan och fixat rälsen.
Efter lunch ska jag och tjejerna till stan, skolarbete! mohahahaha.

awesome night med brudarna i lördags. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback