sena kvällar och sena mornar

Hej.

Igår kväll satt jag, Fredde, Anna och Ida och spelade kort, det var riktigt skoj.

Jag sov hos Ida, och vaknade till hundpussar och solljus. Vi for och åt lunch hos Maritha och nu är vi kvar här. Fick hålla om Elvira en sista gång innan de for, det känns tomt utan henne, hon har lixom vart med hela helgen, nu blir det tomt.

Jag har sett lite på tv och pratat med Ida. Maritha jobbade natt så hon vaknade för ett tag sen, och nu ska jag och kusin Ida å handla till middagen.

Jag har blivit förkyld, hostar och snorar och blir anfådd av nada. Har hört att många blivit sjuk nu under sportlovet, kanske vi har fått en släng av sportlovssjukan? ;)
Eller så var det fjäll(l)uften som fjorde mig sjuk. Lyckas alltid bli förkyld och sjuk när jag far upp till Vougga, så jag misstänker att fjäll(l)uften säger hej.


Beautiful picture av Melissa, jag och kusin Anna. Den är tagen antingen förra eller dåförra året. Som ni ser var jag usel på att le tillgjort (det blir bara en konstig grimars), och det är jag fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback