sista sparken

Hej.
Jag har lyckats hålla mig vaken, trots allt! Pappa tyckte att jag skulle följa han till garaget och vara social. Så jag och Frasse lekte lite ute, gick en sväng och myste (!mös!) i vårsolen.
For till mormor och gick och handlade till henne, och sen sparkade jag till garaget med Frasse, skulle lämna mormors spark i garaget.
Har stökat lite hemma och nu ska jag duka fram, middag! Blir kött och potatis. Hoppas verkligen att tandställningen sitter på sin plats till nästa besök hos tandläkaren. Var där imorse och limmade fast en platta som lossnade då jag åt middag för nån dag sen.
Blir ingen träning idag, är riktigt krasslig så jag ska ta det lugnt så jag orkar med helgens roligheter!
vår lilla pärla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback