träningsvärk och glada miner

Hej.
Det gick bra att åka snowboard, eller ja, kanske inte.
Vi åkte först till Expert för att lämna in min xperia, för den var ungefär som vanligt (efter att jag haft den på lagning i två veckor). Jag fick med mig ett minneskort hem, och ja, hoppas att det är minneskortet det är fel på och inte mobilen, men jag är ganska så säker på att det är mobilen.
Efter att vi varit där for vi till Vitberget. Jag hade varit jättepepp på att fara dit, eftersom jag aldrig varit där. Men då vi kom dit och jag fick se backen, ja, så ändrades min åsikt! ALDRIG att jag skulle åka i den backen då jag stått på en snowboard en gång tidigare.
Paue tyckte likadant, så vi vände om och körde till Örviken istället och åkte där, det är en liten backe, men en bra nybörjarbacke.
Jag tyckte det var skitkul, men Paue ramlade och fick näsblod efter att vi varit där en timme typ, så vi for hem, för det kan nog inte vara så bra att åka efter att man ramlat och fått näsblod..
När vi kom hem såg vi första säsongen av Solsidan, och kring halv fem tiden började vi göra oss klara, för fem skulle jag vara hos Sofia.
Där åt vi (jag, Sofia, Emmap, Frida och Linnea) tacos, spelade spel, fikade, tog kort och hade superroligt! Kom hem för typ en och en halv timme sen.
Nu ska jag sova, imorrn hoppas jag att det händer nå skoj, för söndagar brukar alltid innebära plugg, händelselösa timmar och tråk.

på tisdag får jag räls i nedre käken. jag vet inte om jag längtar, ju snabbare jag får bort skiten och mina tänder ser bra ut, detsåbättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback