uppsatt hår och hallonpannacotta

Hej.
Jag har skottat idag, det var ganska tungt.
Har hunnit vara med Emma. Då jag kom dit var de i full gång med att göra hallonpannacotta (om man nu stavar det så), det såg gott ut.
Sedan var det träning. Hade riktigt roligt där med Natacha. Inte smart att att äta godis innan träningen.

Sedan for jag hem och där väntade hela familjen Kerttula. De hade ätit middag hos oss. Jag och Melissa spelade kort ett tag, och mitt i spelet vart det fruktsallad med glass!
Jag, Matheus, Lucas och Calle spelade "Med andra ord", oj vad uppslukad av spelet man kan bli, speciellt jag. Kan väl säga att jag hoppade, stampade och skrek. Blev lite frustrerad på Lucas.. Hehe, men de var skoj!
Melissa ska sova hos mig, och imorrn ska vi på stan. Och om Ellen svarar i telefonen så blir jag jätteglad!
snygg Melissa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback