äppelskrutt

Min dag har varit rätt så ointressant.

Skola, lite plugg och film.

Så mycket har hänt idag.

Imorrn vill jag på stan å handla nya kläder till dopet, men oxå för att få se lite folk.
Min (extremt dåliga) mobil är på lagning. Igen. För tredje gången. Får dras med den gamla i två till tre veckor till, nåt att se fram emot! ..

Ska sova, skola imorrn.

Nån sa att denna mobil har inte många haft problem med. Min bror fick en svart likdan sådan samtidigt som jag. Han har haft noll problem med den. Och jag, som använder den oftare än toapapper? Har fått lämna in den tre gånger på lagning och har fortfarande inte en hel mobil. Är de bara jag eller har jag otur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback