bananskal



Fick en bättre syn på samhällslinjen. Trodde att det endast var plugg, men det verkar vara bra.
Fast kanske för mycket SO för min smak. Fast vem vet, det slutar kanske med att jag väljer det, jag vet ju trots allt inte vad jag vill utbilda mig till. Barn & fritid verkar bra, fast.. Gaah, jag ger snart upp! Frågetecken hit och dit.

Mamma skjutsade mig till konfan, TACK! Hade annars inte kunnat ta mig dit, och de var sista gången innan lägret och konfrimationen.

Sitter hemma och känner musiken vibrera skrivbordet. Älska hög musik! (bandit rock!)
Resten av familjen vart bjuden på middag av mormor, men eftersom jag ska till Ellen så käkar jag en banan och drar snart dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback