Calle: "Hon är där borta! Göm dig! .. Vi håller oss till planen, okej?"

Jag och Calle följde med till stan. När vi gick in på Ica Maxi började sökandet på en morsdagspresent till mami.

Calle var riktigt borta, han visste inte alls vad han skulle köpa till mamma, så jag förklarade vad man kunde ge, och när vi hade enats tyckte han att de vart så roligt att hålla mamma borta från hyllorna att det lät nästan som att hon var en mördare eller nåt, rubriken^

Hittade iaf de vi sökte efter, men eftersom det inte är söndag ännu kan jag inte avslöja ifall att mamma skulle kika in.
Hittade även en present till Calle inne i stan, och är nöjd med köpet. Till honom köpte jag hantlar, eftersom han önskat sig de rätt så länge nu (även till julklapp). Hoppas det vart rätt vikt, vet inte vad man ska börja med med snubben i affären tyckte 3kg lät bra till en tolvårig nybörjare. Men de tyckte jag lät tungt, men det är väl han som vet mest antar jag.

Det regnar, spöregnar. Skickade ut Calle med Frasse så vi får slå om paketen och gömma undan lite grejor. *mohahaha*
Om ni inte har förstått det ännu fyller bror min år imorrn.

Ikväll ska vi baka och städa. Och om jag hinner (vilket jag hoppas på) så blir det lite plugg för min del. Är rätt så mycket som ska in nästa vecka.

Mamma behöver städhjälp nu, mig lär ni inte höra av nå mer ikväll.

wää. tapbild hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback