Då jag vaknade insåg jag att du är många timmar långt bort ifrån mig

Emma befinner sig inte i Sverige. En lång vecka innan jag får träffa pepparkakan. :(

I veckan har jag kämpat med so uppgifterna. Är äntligen klar!!! Fast jag har imorrn på morgonen och sista lektionen på mig att ändra och kolla igenom osv med lärare. Känns bra att vara klar med den.

Idag på fysiken hade vi ingen lärare, men jag lärde mig ändå nåt för jag har awesome friends!

Vart klar med hyllan på träslöjden idag. Men den fick stå å torka i slöjdsalen för jag vill inte dra hem en oljig hylla, hellre dagen efteråt, torr. ;)

Har kvar att skriva engelska uppgiften. Måste svara på frågor om filmen om Johnny Cash, Walk the line. Då jag fick pappret funderade jag inte, skulle svara på vg, mvg uppgifterna. Men nu inser jag att jag orkar verkligen inte, och hinner inte för den delen heller. Fast jo, egentligen. Men jag vill bli klar innan onsdag och inte lämna in dagen efter för då blir nog inte Helena så glad.. (engelskaläraren)

Fysikprov på onsdag. OJ VAD JAG LÄNGTAR. Fast nä. Ska plugga järnet varje tillfälle innan onsdag. Jag vill ha vg. Mvg. Fast de får jag nog aldrig. Drömma går ju.

Trodde mamma ljög då hon sa att jag borde se denna film, för att den är så himla bra. Men icket, hon hade så rätt. Grymt rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback