det är inte snällt att skrämmas

Hejsan.

Min helg var awesome! For somsagt på Jujutsuläger i Kalix, och det var verkligen kul!
Har hunnit prata i sömnen, träna massvis, prövat på brasiliansk Jujutsu (Brasiliansk jujutsu (BJJ) är en brasiliansk kampsport utvecklad ur judo som i sin tur utvecklats av Jigoro Kano ur den traditionella japanska jujutsun. Brasiliansk jujutsu kallas ibland även Gracie Jiu-Jitsu, eller BJJ. Tjuvade från wikipedia), smsa i massor, prata längelängelänge i mobilen, skrattat, springa barfota i regnet, bli skrämd, leka svanskurragömma i Kalix stooooora (jag överdriver inte) sporthall, göra illa andra stortån, bada/åka rutchkana, träffa nya människor, äta mycket resturangmat, slamsa.. osv osv.. Kan väl säga att jag har haft riktigt skoj med gänget! Är ruskigt glad att jag följde med. Älskar läger. Älskar jujutsu.

Kimberley har filmat i helgen och ska senare troligtvis lägga ut det på youtube. Ni lär ju märka om hon gör de, för den kommer att finnas här.

Tuffa brudar i baksätet påväg hem. Trötta var nog alla, kring halv två hade alla slocknat i dojon. Åtta väcktes vi av Matheus brutala väckarklocka (skrikhårdrock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback