"Du snodde min plats!"

Hellu.

Mitt internet har fungerat lite framochtillbaka. Mest tillbaka. Så jag har läst ut en bok (som jag redan läst en gång, men minns den inte bata att den var jättebra. Men denna gång var den inte alls lika bra), sett på 7th Heaven och hackat sallad.

Har varit med Lucas en stund. Såg nån serie på tv å snacka. Fick även veta att Tre kronor vart utklassade av Finland. Följde allt via Aftonbladets sportblad på webben. Det var inte bara en svordom som smög sig ut ur munnen..

Hade iaf jättekul ikväll, kul att hitta på nåt.

Har en jobbig hosta som inte vill sluta irritera mig. Har även träningsvärk. Och ett blåmärke på ett riktigt konstigt ställe på axeln. Svårt att förklara, men vette tusan hur de har hamnat där..
^ klagomål för hela slanten.

Ska nog sova snart. Måste somna tidigare än detta i veckan, annars är jag nog rätt så död på skolan..

hittade denna snygging under sökandet efter en bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback