"Du vet inte vilka mirakel hon kan uträtta med oss tröga!"

Hej.
Ellen kom till mig. Mamma invaderade henne med tusentals frågor om hennes målningar.

Vi ringde till Jojje och han hade so-plugg att uträtta. Så Ellen ryckte in och hjälper honom nu. Eftersom jag går i B och de i A så..

Jag sitter och kollar runt, lyssnar på deras inte-plugg-snack och smsar. Kanske jag ska läsa en sida ur min halvlästa bok?

Eller mysa med (hundvalpen) Ebba.

Ellen hjälper mig alltid med skolarbete om jag ber henne om hjälp. Sist hade jag kemiprov och hon hjälpte mig att få mvg. Innan vi satte oss på Kopparstark så förstod jag inget, men när jag gick därifrån gjorde jag det, tack vare Ellen. Hon har tålamod den tjejen. TACK! ♥

Tjuvlånad av finaste.

Edit; Inlägget skulle ha publicerats kring fem tiden, men tydligen så har det inte gjort det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback