Elviras dop

Godnatt.

Elviras dop var jättefint. Spelade Teddybjörnen Fredriksson. Lyckades att inte se så nervös ut, älska pokerface! Spelade inte fel, snubblade inte då jag skulle gå fram eller blåsa för långt ner på röret så de tjöt. Det vart lyckat, inte väntat!

Vi åt jättegod mat, och sedan efterrätt. Tårtorna var coola. Melissa ville att vi skulle gå fram först å ta, men jag vill inte vara den som börjar förstöra så fina skapelser. ^^

Jag, Evve, Patrik, Melissa å Ante for å ragga i samhälle. Synd att jag bara träffar Evve å Patrik korta stunder, bara några timmar. I sommar kommer jag, och då stannar jag! ;)

Hann pussa på Elvira, men det var inte mycket. Men, på ett dop är det alla släktingar som ska pussa på hon, och det var måånga släktingar där. Men jag har turen att möjligtvis få rå om henne i sommar, och det vill jag!

När vi kom till Hamn så stannade jag hos Melissa. Då jag landade hemma (det är mitt "andra hem") så blåste all energi bort och jag vart dundertrött. Såg en bit av esc (eurovision song contest), men vart så trött att jag for hem.

Har städat bort i mitt rum, för jag fick lite dåligt samvete, pappa hade renbäddat min säng, och mitt rum såg ut som en walk-in-closet som hade haft ett bombnedslag. Hehe, har inte brytt mig om att plocka undan i veckan..

Ska smörja på mig en ansiktsmask och sedan sova. Imorrn vill jag sova länge, är sjukt trött.
Så, Godnatt.






Visst var de fina tårtor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback