från älskad till hatad på en sekund

Hellu.

Min dag har varit rätt så händelselös. Kom hem och satte mig och började med so uppgiften. Är på uppgift 2/3. Kom en bra bit framåt, men nu är jag fast och behöver draghjälp.

Åt en latmiddag. Gjorde pommes å köttbullar. Kanske möjligtvis inte den bästa blandningen, men det funkade. Speciellt med mammas tzatsiki till, det gjorde allt!

Har läst ut min braiga bok, Fallen ängel av Becca Fitzpatrick. Fick ont i rumpan eftersom jag halvlåg på datastolen för att jag orkade inte lägga mig i sängen, då skulle jag ju bli tvungen att avbryta läsandet! ..

Hämtade mammas cykel, mötte upp jojje och Frasse fick en promenad. Var egentligen tänkt att vi skulle hinna på Ica innan de stängde, men vi hade turen med oss. Kedjan hoppade och bakdäcket fick punka. Vi hade lika mycke tur som de inte blåser idag. Och man kan väl säga att det inte precis har varit vindstilla..

Ska göra mig klar och sedan sova, och träna på dikten som jag ska "prata upp" inför klassen imorrn på svenskan. En hlet random dikt faktiskt. Öppnade en diktbok, bläddrade, blundade, pekade. Och den blev det. Sak samma, den ska bara läsas upp en gång..

Detta är boken, tycker ni ska ta å läsa den. Finns även på engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback