Fredag den trettonde

Än så länge har inget gått fel.

Istället för att ha otur en dag om året (vi låtsas att det är de) så har jag det alla andra dagar. Vem vet, detta är kanske min lyckodag?

Fick sluta en timme tidigare, sista timmen var dubblematte och matteläraren skulle göra nåt så vi vart lediga! Älska ledighet!

Det är nåt riktigt wierd med min mobil. Skulle ringa mamma, då hon svara hörde hon inte mig, och efter att jag skrikit till hon lägger hon på. Detta upprepades ett par gånger. Nåt är riktigt konstigt med min mobil.. Det måste ligga en förbannelse eller något över mig. Alla mina mobiltelefoner slutar att fungera. Okej, denna är gammal och väl använden, men ändå..

Ska kolla busstider och sedan dra till stan. Ska handla kläder åt mig idag, fast moster ska hålla mig sällskap.
Jag önskar att det kunde sluta blåsa, det blir så kallt..



.. Det är inte bara en oturs dag.. Grattis Evve! ♥

Kommentarer
byxmyndiga evve säger:

näe just precis de är inte vilken dag som helst utan de är evves födelsedag, hah ;D

2011-05-13 | 23:55:19
Bloggadress: http://evelinaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback